środa, 2 czerwca 2010

W przygotowaniu

Blog, jak widać wymaga trochę dopieszczenia od strony graficznej. Jednak już działa i postaram się co jakiś czas wrzucić coś na ruszt. Traf chciał, że na pierwszy ogień poszła recenzja "Zmierzchu", a co za tym idzie, śmiało można użyć określenia, pierwsze koty za płoty. Na szczęście.

A że mam w zanadrzu sporo starych recenzji, to przynajmniej na początku "działalności", będę aktywnym bloggerem ;)

p.s. Dzięki Mandriell za pomoc :)
p.s. 2 - Mike - ogromne dzięki za pomoc :) Ju are gat of de css:P

1 komentarze:

Mandriell pisze...

Nie ma sprawy, na tyle na ile umiałem to pomogłem, a że jestem amatorem to efekt nie do końca dobry :P
Jak już Ci pisałem - bardzo mi brakowało Twojego głosu w sieci, i powstanie tego bloga mnie niezmiernie cieszy.
Będę komentował na bieżąco, ale teraz idę się porządnie wyspać, bo spadam w przepaść snu.

Prześlij komentarz